träningsprogram viktnedgång Använder du fortfarande gammaldags ineffektiv träning i hopp om att du kommer att gå ner i vikt

normalt kaloriintag Använder du fortfarande gammaldags ineffektiv träning i hopp om att du kommer att gå ner i vikt

Hur som helst är den här typen av motion extremt gammaldags och ineffektiv om ditt mål är att förlora kroppsfett. Du ser att du måste påskynda din kropps kropps metabolism för att verkligen få resultat. Det moderna fokuset handlar nu om vad som händer efter övningen är över, i motsats till den gamla modellen av vad som hände när du utför träningspasset Att påskynda metabolismen kan bara hända när träningen är av tillräcklig intensitet (svårighetsgrad) för att stimulera frisättningen av ‘fitness’ hormonet kallat humant tillväxthormon. Det du behöver är en riktig övning som innebär att bygga och bibehålla aktivitet. är också mycket viktigt att du lär dig rätt övningsteknik och intensitetsnivån måste vara på rätt nivå. Skaffa hjälp av en träningspersonal för att hjälpa dig att starta programmet och lära dig vad du behöver veta så att du kan få resultat som Du kan också lägga till en eller två intervalltreningar per vecka med hög intensitetssegment av aktivitet (kroppsvikt övningar, springning, cykling, rodd, hoppning etc) för shorts bur m av 10 20 sekunder sedan en minut eller så vila. Du kommer att sparka själv att du har slösat så mycket tid med att göra något som har producerat så lite resultat. Kom bara ihåg bara att komma igång och du kommer snart att göra upp den här gången. Det är bara när du fortsätter att göra vad som inte fungerar som du verkligen kommer att förlora. Kom ihåg att träning hårdare inte längre för viktminskning framgång.
träningsprogram viktnedgång Använder du fortfarande gammaldags ineffektiv träning i hopp om att du kommer att gå ner i vikt