gå ner i vikt på en dag Arbetar fett till fitness

hur blir man smal snabbt Arbetar fett till fitness

Hon arbetar med sina kunder för att vara säker på att de äter tillräckligt med kalorier för att kunna träna, men inte så många att störa förlorande. Att en individualiserad beräkning.

För att förlora ett kilo fett en vecka måste du skapa ett kaloriunderskott på 500 kalorier om dagen. Men ta det inte för långt.

folk skär ner och inte har energi, sade Ozgur.

Hon kommer att dela näringsriktlinjer i en presentation onsdag, bland annat hur man dechifrer matetiketter och vad man ska göra med dietfads, men här är några tips.

människor är tjocka fobiska, sade Ozgur. Begränsa mättade fetter och transfetter, som finns i animaliska produkter och bearbetade livsmedel, men inkluderar hälsosamma enomättade och fleromättade fetter genom att äta olivolja, avokado, fisk, nötter och frön.

o Vad: Vikt och vänd tillbaka klockpresentationen av Alison Ozgur, registrerad dietist.

o Var: Northwest Personal Training, 1011 Broadway, Vancouver.

o Kostnad: Gratis, men ring för att reservera en plats.

måste ha kolhydrater att träna, sade Ozgur. De ger energi. Hon rekommenderar att man äter enkla kolhydrater med protein cirka 30 minuter före träning.

vill ha snabbverkande kolhydrater med ett högt glykemiskt index som går direkt in i blodflödet, sade Ozgur. En bagel med strängost skulle fungera, sa hon.

Antioxidanter minskar skadan på celler som orsakas av oxidation. Ozgur uppmuntrar kunder att få sina antioxidanter från mat, inte tillägg. Frukt och grönsaker är rika källor. D-vitamin kan dock vara svårt att få från mat ensam.

o Frukost: Två linfrövafflar med jord Balansspridning, handfull valnötter, banan och några ananasbitar, kaffe med kokosmjölkbryggare.

o Morning mellanmål: protein skaka (antingen hemlagad eller Mix 1 varumärke) eller en skål med spannmål.

o Lunch: Almondsmör och ren fruktgelésmörgås, skål med blandad frukt (ananas, druvor, jordgubbar).

o Eftermiddagsmat: Chai tea latte.

o Middag: Hemlagad stekfrysta med färska grönsaker, räkor och brunt ris; Fransk baguette med lite olivolja för doppning.

o Kvällsmatch (ibland): Luftpoppad popcorn eller mörk chokladtäckt mandel.

Ozgur avskyr mycket bearbetad och förfinad mat.

Ozgur sa att hon är en dietist, folk antar att hon aldrig äter någonting högt i kalorier eller fett.

inte motsatt att ha något som en bit av pecan paj, sa hon. Att lägga matgränsen kan vara skadligare än att bara äta lite av det, sade hon, eftersom det kan leda till bingeing.
gå ner i vikt på en dag Arbetar fett till fitness