mat för viktnedgång Din guide för att hålla fast vid ditt nyårs resolutioner 2016

gå ner i vikt med styrketräning Din guide för att hålla fast vid ditt nyårs resolutioner 2016

Nationellt sett säger nästan hälften av amerikanerna att de vanligtvis gör ett nytt års resolution och av dem uppnår 8 procent faktiskt sina mål, enligt en undersökning av University of Scranton och Journal of Clinical Psychology.

Oavsett om du bestämmer dig för att gå ner i vikt, spara pengar eller leva livet till fullo, här är en guide sammanställd med tips från Dixon, som specialiserar sig på att arbeta med personer som har uppmärksamhetsbrist / hyperaktivitetsstörning och Janet Treer, president och ägare till The Treer Group i Rapho Township. Dixon och Treer är båda i branschen att hjälpa Lancaster County professionals att nå sina mål.

Istället för att ha en tvättlösning av resolutioner, hoppa dina mål neråt. Välj två eller tre saker du är allvarligt villig att göra ett åtagande att förändras, säger Janet Treer, president och ägare till The Treer Group i Rapho Township. I stället för att säga att du kommer att gå ner i vikt (negativ), tänk på en hälsosam vikt och välj ett specifikt mål.

Göra en plan

Skissera en detaljerad plan med specifika steg så det nya beteendet blir automatiskt, precis som att borsta tänderna automatiskt efter att ha vaknat, sa Dixon. Vänta inte till 2017 för att förbereda dig för ett bra jobbat jobb, säger Dixon. Gör justeringar om det behövs. Gör ändringar för att göra din plan ny och roman.

Toppresolutioner för 2016

Andel amerikaner som brukar göra nyårs resolutioner: 45Percent som sällan gör nyårsbeslut: 17Percent som aldrig gör nyårsbeslut: 38Percent som uppnår sin upplösning: 8Percent som har sällsynta framgångar: 49Percent som aldrig lyckas med deras resolution: 24Source: University of Scranton. Journal of Clinical Psychology
mat för viktnedgång Din guide för att hålla fast vid ditt nyårs resolutioner 2016