gått ner i vikt blogg Din kropp vill inte att du ska gå ner i vikt

träning viktnedgång Din kropp vill inte att du ska gå ner i vikt

För att bränna kalorier tar det kalorier. När ditt kaloriintag minskar, sänker kroppen din ämnesomsättning. Din kropp börjar faktiskt kräva att mindre kalorier ska fungera. Att minska ditt kaloriintag med 500 eller mer kan orsaka en ökning av hunger och hålla din kropp fast i ditt lagrade fett. Din muskler brinner fett, och om du förlorar muskler genom viktminskning brinner du färre kalorier. Låter galet, eller hur? Du ville gå ner i vikt. Ursprungligen återuppbygger och använder musklerna mycket kalorier. Om du är uttråkad med din kost, så är din kropp! Lösning 5: Använd din viktminskning plan som en anledning att prova nya livsmedel och nya recept. Variera din träningsrutin, kanske förändras miljön från tid till annan. Om du regelbundet besöker gymmet, prova en vandring eller en jogging utifrån istället. Försök att komma ihåg att platåerna bara är tillfälliga och inte måste bli vägspärrar. MilitärHur att förlora buken FettHur att äta ute och ändå förlora FatThe Ultimate Mind / Body Makeover: Det nya avkopplingsmetoden för att förlora viktstress Hur man kan dra nytta av naturlig viktminskning Genom att äta dessa livsmedel hur man förlorar gut FatEliminate stress äta att förlora viktmorning övningar: nyckeln till viktminskning
gått ner i vikt blogg Din kropp vill inte att du ska gå ner i vikt